|
|
Надеждівський
НВК Інтегроване
заняття з
математики
та
образотворчого
мистецтва з
дітьми
старшої
дошкільної
групи ТЕМА:
Геометричні
фігури. Лічба
в межах 6. МЕТА: тренувати
у
розрізненні
і називанні геометричних
фігур, лічбу в
межах 6.Розвивати
довільну пам’ять,
увагу,
мислення.
Вчити
орієнтуватися
на аркуші
паперу,
закріпити
назви
кольорів.
Виховувати
бажання
допомагати один
одному.
Формувати
позитивне
ставлення до
занять з
математики.
Матеріал:
Демонстраційний.
1
ватманський
аркуш (для
вихователя ). Роздатковий. Малюнки,
олівці; по одному
плоскому
яблуку,
зшитого із
тканини,
жовтого і
червоного
кольорів, у
середині
яких
міститься
від 1 до 6
квасолин;
6 обручів, для
гри, в яких
лежать цифри
в межах 6, для
дітей, набір
геометричних
фігур на
кожну дитину. ХІД
ЗАНЯТТЯ. Вихователь
вітається з
дітьми. -
Доброго
ранку! Доброго дня! Хай
плещуть
долоньки! Хай
тупають
ніжки! Працюють
голівки! Доброго
ранку!
Доброго дня! Бажаю
усім я здоров’я
добра! Сидячи
за столами. Діти
сидячи за
столами по
двоє, перед
ними лежать
по одному
малюнку, з
використанням
геометричних
фігур. -
Діти,
чи хочете ви
побувати в
країні
Математики? (Відповіді
дітей) -
У цій
країні є
багато
королівств,
але ми
сьогодні з
вами відвідаємо
королівство -
геометричних
фігур. Вихователь
пропонує
дітям відгадати
загадки, про
геометричні
фігури. Він
давно
знайомий мій,
Кожен
кут у нім
прямий,
Всі чотири
сторони
однієї
довжини.
Познайомлю
з ним малята.
Як же
зветься він?...
(Квадрат) Маю
я три сторони
і три кути. Чи
мене назвати
зможеш ти?
(Трикутник) Я
без сторін, я
без кутів, Як
звуся,
відгадай І на
малюнках
дітлахів У
сонечку
впізнай.
( Круг) Діти
відгадують
загадки та
показують
відгадки. -
Діти,
ми з вами
відгадали
загадки. -
А
тепер
подивіться
на цей
малюнок, і
скажіть які
геометричні
фігури ви
бачите? Вихователь
показує
дітям
малюнок. Відповіді
дітей. -
Скажіть,
з яких
геометричних
фігур
складається
хатинка.(Відповіді
дітей) -
Якої
форми
сонечко? (Відповіді
дітей) -
А,
який предмет,
ще має круглу
форму?(Відповіді
дітей) -
А
тепер,
скажіть мені,
а з якої ж
геометричної
фігури
складається
ялинка?(Відповіді
дітей) -
Розкажіть
будь-ласка, з
яких
геометричних
фігур,
складається
півник?
Після
того як діти
відповіли на
запитання,
вихователь
пропонує
розмалювати
малюнок. -
Діти,
трикутнички
ми
зафарбуємо
червоним та
зеленим
кольором. -
Синім
кольором,
квадрат. -
Жовтим
кольором
круг. -
Діти,
скажіть мені
будь – ласка ,
що ми з вами
забули
згадати?(Відповідь
дітей) -
Правильно,
про
гребінець і
дзьобик
півника. -
А
яким
кольором, ми
будемо їх
розфарбовувати? (Відповіді
дітей)
-
Так,
правильно,
червоним
кольором. Діти
виконують
роботу. Після
того як діти
виконають
роботу,
вихователь
пропонує
фізкультхвилинку. Фізкультхилинка. Раз!
Два! Час
вставати –
будемо
відпочивати Три!
Чотири!
Присідаймо,
швидко втому
проганяймо. П’ять!
Шість! Всі
засміялись,
разом всі
понахилялись. А
тепер час
настав
повернутися
до справ. -
Діти,
ми з вами
добре
попрацювали,
а тепер
давайте
пограємо в
гру. Вихователь
і діти
виходять до
ігрової
кімнати. Де
все вже,
підготовлено
до гри. ,,
Гра з
яблуками’’
На підлозі
на великій
відстані
один від
одного
лежать –
цифри.
На таці – ,,дереві”-
яблука двох
кольорів.
Вихователь
запитує в
дітей, яка
зараз пора
року і які
зміни
відбулися у
природі. -
Зараз
ми пограємо з
яблуками. Ви
бігатимете
під музику. Як
тільки вона
припиниться,
ви візьмете
по одному
яблуку. У
яблуках є
зернятка.
Полічіть,
скільки їх, і
станьте біля
тієї цифри, що
відповідає
кількості
зерняток.
За сигналом
малята
відшукують
цифру ( число,
що позначає
кількість
зерняток у
їхніх
яблуках). Біля
кожної цифри
має стояти по
двоє дітей, у
яких яблука
відрізняються
кольором. -
Діти,
перевірте
один одного: чи
правильно ви
виконали
завдання? Гру
можна
повторити,
поклавши
яблука на
стіл.
Поради
вихователеві. .
Не звертайте
уваги на
колір яблук,
коли рівно
діти стоять
біля цифр.
Малюки
можуть
помилитися,
перераховуючи
зернятка.
Обмінявшись
яблуками,
діти
уточнюють
свої дії чи
виправляють
свої помилки. .
У
повсякденному
житті
давайте
малятам
завдання на
зразок:
узяти той чи
інший
предмет (
олівець,
хусточку,
квітку, тощо)
у праву або
ліву руку,
повернутися
в потрібному
напрямку під
час ходьби,
бігу – і
запитуючи:за
ким дитина
стоїть?
Перед ким (чим)? Між ким (чим) ?
Біля кого (чого)?
Підсумок
заняття. - Діти, які геометричні фігури ми з вами згадували? - Які кольори, ви використовували під час зафарбовування геометричних фігур? - Діти, згадайте кому скільки дісталося зерняток у яблуці? |
Send mail to nadeg_sh@meta.ua with
questions or comments about this web site.
|