Home Учні Вчителі Адміністрація Дошкільна група Класні керівники Гуманітарне ШМО Природниче ШМО Технологічне ШМО Молодші класи

Дошкільна група

 

Розрахунковий рахунок

35421009000966

відділу освіти Лозівської районної державної адміністрації

код 02146162

банк УДК у Харківській обл.

МФО 851011

Надеждівський НВК

Відгуки надсилайте за адресою

nadeg_sh@meta.ua

 


Надеждівський НВК

 

Інтегроване заняття

з математики та образотворчого мистецтва

з дітьми старшої дошкільної групи

 

ТЕМА: Геометричні фігури.

Лічба в межах 6.

 

МЕТА: тренувати у розрізненні і називанні

геометричних фігур, лічбу в межах 6.Розвивати довільну память, увагу, мислення. Вчити орієнтуватися на аркуші паперу, закріпити назви кольорів. Виховувати бажання допомагати  один одному. Формувати позитивне ставлення до занять з математики.                                                                                                                                      

 

Матеріал: Демонстраційний. 1 ватманський аркуш (для вихователя ).

Роздатковий. Малюнки, олівці; по одному плоскому яблуку, зшитого із тканини, жовтого і червоного кольорів, у середині яких міститься від 1 до 6 квасолин; 6 обручів, для гри, в яких лежать цифри в межах 6, для дітей, набір геометричних фігур на кожну дитину.

 

 

ХІД ЗАНЯТТЯ.

Вихователь вітається з дітьми.

-         Доброго ранку! Доброго дня!

Хай плещуть долоньки!

Хай тупають ніжки!

Працюють голівки!

Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаю усім я здоровя добра!

 

Сидячи за столами.

Діти сидячи за столами по двоє, перед ними лежать по одному малюнку, з використанням геометричних фігур.

-         Діти, чи хочете ви побувати в країні Математики?

(Відповіді дітей)

-         У цій країні є багато королівств, але ми сьогодні з вами  відвідаємо королівство - геометричних фігур.

Вихователь пропонує дітям  відгадати загадки, про геометричні фігури.

Він давно знайомий мій,          

Кожен кут у нім прямий,          

                                            Всі чотири сторони однієї довжини.                              Познайомлю  з ним малята.                                                                Як же зветься він?...                        

                                                     (Квадрат)

 

Маю я три сторони і три кути.

Чи мене назвати зможеш ти?

                                            (Трикутник)

Я без сторін, я без кутів,

Як звуся, відгадай

І на малюнках дітлахів

У сонечку впізнай.

                                            ( Круг)

Діти відгадують загадки та показують відгадки.

-         Діти, ми з вами відгадали загадки.

-         А тепер подивіться на цей малюнок, і скажіть які геометричні фігури ви бачите?

Вихователь показує дітям малюнок.

Відповіді дітей.

-         Скажіть, з яких геометричних фігур складається хатинка.(Відповіді дітей)

-         Якої форми сонечко? (Відповіді дітей)

-         А, який предмет, ще має круглу форму?(Відповіді дітей)

-         А тепер, скажіть мені, а з якої ж геометричної фігури складається ялинка?(Відповіді дітей)

-         Розкажіть будь-ласка, з яких геометричних фігур, складається півник?

Після того як діти відповіли на запитання, вихователь пропонує розмалювати малюнок.

-         Діти, трикутнички ми зафарбуємо червоним та зеленим кольором.

-         Синім  кольором, квадрат.

-         Жовтим кольором  круг.

-         Діти, скажіть мені будь – ласка , що ми з вами забули згадати?(Відповідь дітей)

-         Правильно, про гребінець і дзьобик півника.

-         А яким кольором, ми будемо їх розфарбовувати?

(Відповіді дітей)

-         Так, правильно, червоним кольором.

Діти виконують роботу.

Після того як діти виконають роботу, вихователь пропонує фізкультхвилинку.

Фізкультхилинка.

 

Раз! Два! Час вставати – будемо відпочивати

Три! Чотири! Присідаймо, швидко втому       проганяймо.

П’ять! Шість! Всі засміялись, разом всі понахилялись.

А тепер час настав повернутися до справ.

 

-         Діти, ми з вами добре попрацювали, а тепер давайте пограємо в гру.

Вихователь і діти виходять до ігрової кімнати. Де все вже,  підготовлено до гри.

 

,, Гра з яблуками’’

 

   На підлозі на великій відстані один від одного лежать – цифри.

   На таці – ,,дереві- яблука двох кольорів.

    Вихователь запитує в дітей, яка зараз пора року і які зміни відбулися у природі.

-         Зараз ми пограємо з яблуками. Ви бігатимете під музику. Як тільки вона припиниться, ви візьмете по одному яблуку. У яблуках є зернятка. Полічіть, скільки їх, і станьте біля тієї цифри, що відповідає кількості зерняток.

       За сигналом малята відшукують цифру ( число, що позначає кількість зерняток у їхніх яблуках). Біля кожної цифри має стояти по двоє дітей, у яких яблука відрізняються кольором.

-         Діти, перевірте один одного: чи правильно ви виконали завдання?

Гру можна повторити, поклавши яблука на стіл.

                  Поради вихователеві.

. Не звертайте уваги на колір яблук, коли рівно діти стоять біля цифр.

  Малюки можуть помилитися, перераховуючи зернятка. Обмінявшись яблуками, діти уточнюють свої дії чи виправляють свої помилки.

. У повсякденному житті давайте малятам завдання на зразок: узяти той чи інший предмет ( олівець, хусточку, квітку, тощо) у праву або ліву руку, повернутися в потрібному напрямку під час ходьби, бігу – і запитуючи:за ким дитина стоїть? Перед ким (чим)? Між ким (чим) ? Біля кого (чого)?  

 

                     Підсумок заняття.

-         Діти, які геометричні фігури ми з вами згадували?

-         Які кольори, ви використовували під час зафарбовування геометричних фігур?

-         Діти, згадайте кому скільки дісталося зерняток у яблуці?

 

 

Send mail to nadeg_sh@meta.ua with questions or comments about this web site.
Last modified: грудня 10, 2008
Hosted by uCoz